Bröllop nr 2

I lördags drog jag och Ludde till Stockholm för hallbäcken och Karolinas bröllop. Kan säga att när väckarklockan ringde 05:30 på morgonen var jag inte allt för pigg. Det är såna här tillfällen som det hade varit bra om jag hade lärt mig dricka kaffe! 
Väl framme i Stockholm och efter frukost på McDonalds så hade jag vaknat till. Dom gifte sig ute på Ekerö på Skytteholms herrgård, gud så fint det var. Det hade varit ännu finare om solen lyst hela kvällen men man kan ju inte få allt. Den lös under själva vigseln iallafall. Mycket trevligt var det och jätte god mat. Det var riktigt skönt att sen på natten bara kunna knalla till hotellrummet och sova. Tummen upp för det!

Pojkarna sov hos momor och morfar och dom hade skött sig. Hardy sov i spjälsängen och natten till söndagen hade han sovit hela natten. Nu tycker jag att det är dags för han att visa dom skillsen hemma också! 
Lärt sig klättra hade han också gjort. Helt överlycklig hade han varit när han efter mycket bök hade tagit sig upp i bäddsoffan. Här hemma lyckades han idag att ta sig upp i Alexanders fotölj, grymt nöjd kille. Jag hade gärna sett att han kanske lärde sig stå eller gå innan men det är tydligt att man som mamma inte får välja..


Nu vet jag varför jag inte är så snabb med att uppdatera. Jag skyller på appen, oftast när jag skrivit ett inlägg lyckas jag backa så det försvinner och jag får göra om. Då ids jag inte så då väntar jag tills nästa il 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0