Personlig bilmekaniker

Bilen kändes en aning sned idag på förmiddagen, som tur var skulle jag bara till Maria och plocka upp barnen så när jag parkerat gick jag runt och kikade. Självklart var det punktering på bakdäcket. 
Suckade, gick in och sa "Vi måste lära oss byta däck" men klok som hon är min syster kontrade hon med "Men pappa är väl ledig ring han".
Sagt och gjort och dom var precis på väg från stugan så han svängde förbi, böt däcket och tog med sig det trasiga till Robin som fick fixa. Service på hög nivå, så nu ikväll levererades ett lagat däck hem till mig. 
Att man har det lite lyxigt med två personliga bilmekaniker. Och jag vet att nån gång så borde jag lära mig, men det är mycket man borde göra. Allt har sin tid 😉

Idag har vi varit och firat Ebba som fyller ett år till helgen. Det bjöds på korv och en mycket god tårta. Det är himla kul att kyrkgänget håller ihop fast sången är slut ☺

I morgon bär det av till stugan hela helgen och Ludde kommer äntligen hem! Skönt att vara två några dagar innan han far igen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0