Skinande rent

Igår var städakuten här och putsade fönstrerna och storstädade hela huset. Alltså det är helt klart värt pengarna att göra det här en gång per år. Det var himla skönt att lämna hemmet på morgonen och komma tillbaka kring lunch och allt var städat och fint. Nu ska jag bara få upp alla gardiner igen och ställa ut blommorna. 

Här tyckte jag att min ugn var ren men tydligen ska man kunna se igenom glaset ☺


Igår var solen framme en stund och självklart lyckades jag bränna mig i ansiktet. Får vara tacksam över att bröllopet inte är förrän på lördag så att det hinner lägga sig lite, annats får jag väl köra på mycket smink. Att jag inte lär mig att jag måste smörja in mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0